מערכת זימון תורים של תפנית: פתרון לניהול פעילות ה-ERP במרכזים רפואיים

זימון תורים הוא אחד האתגרים הטכניים הגדולים ביותר כשמדובר בניהול של מרכזים רפואיים. כיצד נותנים לכך מענה יעיל ומבטיחים שהלקוחות יסתדרו עם המערכת ולא ייתקלו בבעיות טכניות באופן קבוע? הכירו את הפתרון שגם יעזור לכם לנהל את פעילות ה-ERP שלכם בצורה מיטבית וגם ייתן מענה לניהול המרכז הרפואי כולו: מערכת תפנית של חברת מטריקס המותאמת במיוחד למרכזים רפואיים. לפניכם היכרות קצרה עם מערכת זו.

חבילת פתרונות במוצר אחד

מערכות ERP (קיצור של Enterprise Resource Planning – מערכת לתכנון משאבי אנוש) היא גישה ותיקה ונפוצה מאוד לניהול משאבים עסקיים, והיא מתאפיינת במערכת מרכזית שבה מודולים שונים. כל מודול נותן מענה לתחום משנה מסוים של פעילות העסק, אך כל המודולים גם עובדים היטב ביחד. זימון תורים הוא אחד מתוך כמה וכמה אתגרים שנלווים לניהול מרכז רפואי, וחשוב לציין שאנו מדברים כאן על פתרון כולל ואינטגרטיבי, כלומר על מערכת אחת שמרכזת בתוכה אוסף של תוכנות שנבנו יחד. מערכת תפנית של חברת מטריקס מציעה פתרון לניהול פעילות ה-ERP בעסקים, וכרגע היא מיועדת לעסקים גדולים בלבד. עוד נקודה חשובה לציון היא העובדה שמערכת תפנית מותאמת מראש למגזרים שונים, ובמקרה זה היא מותאמת במיוחד לניהול של מרכזים רפואיים.

 

 

כך מנהלים זימון תורים

מערכת תפנית לניהול מרכזים רפואיים היא מערכת גרפית שמייעלת את תהליך זימון התורים שמבוצע על ידי הלקוחות. המערכת תומכת במרפאות ובחדרי ניתוח, ומאפשרת לנהל היטב ובמרוכז רופאים, חדרים ומשאבים נוספים. כך למשל פעילותם המורכבת של חדרי ניתוח מקבלת במסגרת מערכת תפנית מענה רחב ויסודי. מענה זה כולל ניהול מלאי חדר הניתוח, חיבור למערכות שונות לשם קבלת נתוני מטופלים במסגרת שמירה על חוק זכויות החולה וקבלת נתונים על פרוצדורות רפואיות. המערכת גם מאפשרת לנהל באופן מיטבי גיליונות סיעודיים עם המפרטים מהלכי ניתוח, לנהל מעקב פריטים ולהפיק הפניות לגורמי חוץ. ניתן גם לנהל בעזרתה את חדרי הניתוח על פי רופאים ומחלקות. יעילות נושא התורים היא דבר שמשליך על יעילות המרכז הרפואי בכלל ועל רווחת הנזקקים לשירותיו בפרט, והאופטימיזציה של זימוני התורים מושגת באמצעות מערכת מתקדמת זו.

מה עוד כלול במערכת?

מערכת תפנית מציעה למרכזים הרפואיים גם את היכולות הבאות:

  • ניהול בתי מרקחת: החל מיכולות בסיסיות כגון ניהול תרופות, דרך יכולות יותר מיוחדות כגון מכירת תרופות לאנשי הצוות ועד לניהול ומעקב אחר תרופות ספציפיות.
  • ניהול מזון: מודול אשר מסייע לנהל את כל נושא ההסעדה במרכז הרפואי. הוא כולל את כל השלבים, החל משלב רכש המזון ועד לשלב ניפוק המזון למטופלים. מודול זה מאפשר בין היתר לנהל רכש מזון וחומרי גלם, מלאי ארוחות, מלאי מטבח ומרכז חלוקה, וכן לנהל מתכונים ותפריטים.
  • לוגיסטיקה: ניהול הסכמים של המרכז הרפואי עם אנשים חיצוניים וכלי תקשורת וניהול הזמנות ורכש של מוצרים כמו מכשירי שמיעה מתקדמים או פריטי טכנולוגיה חדישים. יכולת העברת מסמכים דיגיטליים וכן קליטה של חשבוניות באמצעות פורטל ספקים.
  • ניהול פיננסי: תפנית תסייע לכם גם בניהול הפיננסי השוטף, על פי כל דרישות החוק, התקנות וכללי החשבונאות המחייבים. זה כולל ניהול ספר פיננסי המכיל את דרישות הספקים, פירוט התשלומים, הלקוחות והגבייה, ביצוע התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, מעקב אחר דוחות כספיים, סיוע בניהול תקציב ובקרה תקציבית ועוד.
  • ארכיון: מערכת תפנית מספקת ארכיון דיגיטלי של מסמכים חשובים, שכולל קישורים פוטנציאליים שלהם לישויות שונות במערכת, יכולת סריקה מהירה של מסמכים בכמויות גדולות ועוד.

לסיכום

בין אם אתם רוצים לשפר את מערכת זימון התורים של המרכז הרפואי שלכם ובין אם אתם מעוניינים להפוך את הביצועים בו לטובים יותר למען מטרה אחרת, מערכת תפנית היא שם שכדאי לכם להכיר ולבדוק. מערכת זו מספקת פתרון מצוין לניהול פעילות ה-ERP במרכזים רפואיים, והיא יכולה להפוך את החיים שלכם לקלים ופשוטים הרבה יותר.

נגישות